Branding – články

Tag branding označuje články, věnující se brandingu. Branding znamená kompletní budování značky. Součástí brandingu je také dohled nad tím, jak je se značkou nakládáno. Jestli jsou její jméno, vizuální identita, myšlenky a vize správně uchopeny a šířeny dál. Veškerá stanovená pravidla, jak by se značkou mělo být zacházeno, by měla být sepsána v brand manuálu. Pod branding můžeme zahrnout kompletní komunikaci značky, vizuální identitu, tonalitu, strategie a vize značky. Pokud budujete značku nebo vás tohle téma prostě jen baví tak, jako nás, jste na správném místě.

Okurková sezóna: 7 možností, jak ji jako firma můžete využít

2021-02-09T18:28:49+01:007 července, 2020|Kategorie: Marketing|Štítky: , |

Okurková sezóna začíná. Pro velkou část podnikatelů přichází s létem útlum v online provozu a nakupování. Pokud nejste majitel hotelu v turistickém letovisku, možná je načase popřát vám zasloužený odpočinek. Jestli jste se ale při karanténě nedobrovolně „naodpočívali“ do foroty a zbyly vám ve firmě ochotné ruce...

Jak zvýšit tržby po karanténě?

2021-02-09T18:34:22+01:0011 června, 2020|Kategorie: Marketing|Štítky: , |

Propad tržby, pokles objednávek, nutnost přizpůsobit se. Bohužel, drtivá většina podnikatelů toto reálně prožívá. Co s tím? Bojovat, makat, nevzdávat se. Posílit online a být vidět. Přinášíme několik konkrétních marketingových tipů a strategických rad pro restart po karanténě...

Persony: Jak správně vybudovat značku 1/3

2021-02-09T18:38:29+01:0026 května, 2020|Kategorie: How to|Štítky: |

Kdyby husité žili dnes, v době tržního hospodářství, nejspíš by se neptali: „Kdož jsú boží bojovníci“. I ze spaní by je budila mantra dnešních podnikatelů: „Kdo jsou naši zákazníci“. Pojďme si na ni zkusit odpovědět v 1.dílu naší série „Jak správně vybudovat značku“...

Přejít nahoru