Blog2020-05-07T18:25:48+02:00

BLOG

Novinky hrdinům všedního marketingového dne.
Your Hero blog

ČLÁNEK TÝDNE:

Okurková sezóna: 7 možností, jak ji jako firma můžete využít

7 července, 2020|Kategorie: Marketing|Štítky: , |

Okurková sezóna začíná. Pro velkou část podnikatelů přichází s létem útlum v online provozu a nakupování. Pokud nejste majitel hotelu v turistickém letovisku, možná je načase popřát vám zasloužený odpočinek. Jestli jste se ale při karanténě nedobrovolně „naodpočívali“ do foroty a zbyly vám ve firmě ochotné ruce...

Okurková sezóna: 7 možností, jak ji jako firma můžete využít

7 července, 2020|Kategorie: Marketing|Štítky: , |

Okurková sezóna začíná. Pro velkou část podnikatelů přichází s létem útlum v online provozu a nakupování. Pokud nejste majitel hotelu v turistickém letovisku, možná je načase popřát vám zasloužený odpočinek. Jestli jste se ale při karanténě nedobrovolně „naodpočívali“ do foroty a zbyly vám ve firmě ochotné ruce...

VŠECHNY ČLÁNKY

Okurková sezóna: 7 možností, jak ji jako firma můžete využít

7 července, 2020|Kategorie: Marketing|Štítky: , |

Okurková sezóna začíná. Pro velkou část podnikatelů přichází s létem útlum v online provozu a nakupování. Pokud nejste majitel hotelu v turistickém letovisku, možná je načase popřát vám zasloužený odpočinek. Jestli jste se ale při karanténě nedobrovolně „naodpočívali“ do foroty a zbyly vám ve firmě ochotné ruce...

Jak zvýšit tržby po karanténě?

11 června, 2020|Kategorie: Marketing|Štítky: , |

Propad tržby, pokles objednávek, nutnost přizpůsobit se. Bohužel, drtivá většina podnikatelů toto reálně prožívá. Co s tím? Bojovat, makat, nevzdávat se. Posílit online a být vidět. Přinášíme několik konkrétních marketingových tipů a strategických rad pro restart po karanténě...

Persony: Jak správně vybudovat značku 1/3

26 května, 2020|Kategorie: How to|Štítky: |

Kdyby husité žili dnes, v době tržního hospodářství, nejspíš by se neptali: „Kdož jsú boží bojovníci“. I ze spaní by je budila mantra dnešních podnikatelů: „Kdo jsou naši zákazníci“. Pojďme si na ni zkusit odpovědět v 1.dílu naší série „Jak správně vybudovat značku“...

Konkurence: 5 věcí, které vás naučí

12 května, 2020|Kategorie: Life hack|Štítky: |

Představte si závod v běhu na atletickém stadionu. Sebe jako běžce. Abyste běželi na svůj osobní rekord, potřebujete, aby vám dýchal někdo na záda. Nebo ještě lépe, aby někdo udával to šílené tempo a časem se unavil. Konkurence je inspirace. V online marketingu to platí dvojnásob...

VŠECHNY ČLÁNKY

Okurková sezóna: 7 možností, jak ji jako firma můžete využít

7 července, 2020|Kategorie: Marketing|Štítky: , |

Okurková sezóna začíná. Pro velkou část podnikatelů přichází s létem útlum v online provozu a nakupování. Pokud nejste majitel hotelu v turistickém letovisku, možná je načase popřát vám zasloužený odpočinek. Jestli jste se ale při karanténě nedobrovolně „naodpočívali“ do foroty a zbyly vám ve firmě ochotné ruce...

Jak zvýšit tržby po karanténě?

11 června, 2020|Kategorie: Marketing|Štítky: , |

Propad tržby, pokles objednávek, nutnost přizpůsobit se. Bohužel, drtivá většina podnikatelů toto reálně prožívá. Co s tím? Bojovat, makat, nevzdávat se. Posílit online a být vidět. Přinášíme několik konkrétních marketingových tipů a strategických rad pro restart po karanténě...

Persony: Jak správně vybudovat značku 1/3

26 května, 2020|Kategorie: How to|Štítky: |

Kdyby husité žili dnes, v době tržního hospodářství, nejspíš by se neptali: „Kdož jsú boží bojovníci“. I ze spaní by je budila mantra dnešních podnikatelů: „Kdo jsou naši zákazníci“. Pojďme si na ni zkusit odpovědět v 1.dílu naší série „Jak správně vybudovat značku“...

Konkurence: 5 věcí, které vás naučí

12 května, 2020|Kategorie: Life hack|Štítky: |

Představte si závod v běhu na atletickém stadionu. Sebe jako běžce. Abyste běželi na svůj osobní rekord, potřebujete, aby vám dýchal někdo na záda. Nebo ještě lépe, aby někdo udával to šílené tempo a časem se unavil. Konkurence je inspirace. V online marketingu to platí dvojnásob...

ODEBÍREJTE ČLÁNKY

Sledujte Your Hero blog a neprošvihněte novinky z marketingu. Jednou za čas pošleme upozornění na nový článek.

ODEBÍREJTE ČLÁNKY

Neprošvihněte novinky z marketingu. Jednou za čas pošleme upozornění na nový článek.