Blog Your Hero
Jak být trendy značka na sociálních sítích
Přinášíme seznam největších trendů na sociálních sítích. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn a dokonce i TicToc. To jsou ty nejznámější platformy, které využívají firmy, aby se spojili se svými zákazníky. A jak jste na tom vy? Využíváte aktuální trendy pro zviditelnění vaší značky?
Trendy v online designu
Jak se zalíbit oku, pozorujícímu váš web, e-shop nebo reklamu v online prostředí? Potřeba zaujmout a odlišit se tu bude už navždy. Současně každému se líbí něco jiného. Co tedy s tím? Mohou vám pomoci trendy v designu. Vybrali jsme pro vás online-design trendy.
E-shop po Vánocích? 7 tipů pro využití příležitosti!
Za pár týdnů bude po všem. Alespoň, co se Vánoc 2020 týče. Co všechno je potřeba udělat po Vánocích, abyste si ušetřili práci na příští rok a zároveň neztratili prosincový drive? Přinášíme vám 7 tipů, jak elegantně naskočíte na povánoční prodejní vlnu.
Máte e-shop? Přinášíme 5 tipů pro předvánoční prodej
Vánoční nákupy neklepou, ale už přímo mlátí do dveří. Tedy minimálně z pohledu e-shopu. Až čas ukáže, jak moc budou letošní Vánoce online, ale situace zatím víc než nahrává nákupům po internetu. Máme pro vás 5 tipů, jak můžete jako e-shop zvýšit šance, že lidé nakoupí vánoční dárky právě u vás.
Slogan pro vaši značku? Odhalte úspěšný kreativní proces!
Reklamní heslo, slogan nebo claim. Pár slov, do kterých musíte dostat doslova všechno. Vymyslet skvělý prodejní slogan je královskou disciplínou copywritingu. S našimi tipy a postupy to zvládnete i vy.
Checklist v praxi: Co zkontrolovat na nově postaveném webu
O tom, že milujeme checklisty a hojně je používáme při své práci, jsme se rozepsali nedávno. Dnes se s vámi podělíme o vzor jednoho našeho checklistu, jedná se současně o prvních 20 bodů, které je nutné splnit, když kontrolujete nově postavený web...
Checklist – tenhle life hack budete milovat
S pojmem checklist jste se nejspíš setkali. Je to vlastně sofistikovaný kontrolní seznam, který nás má provést systémem jednotlivých kroků vedoucích ke zdárnému konci. Ušetří vám čas, ale má i nesporně dalších výhod...
Tonalita: Jak správně vybudovat značku 2/3
V prvním dílu série „Jak správně vybudovat značku“, jsme se věnovali personám představujícím zákazníky. Dnes se budeme věnovat tomu, jak komunikovat se zákazníky, aby nám chtěli věnovat svou pozornost. Jak zvolit správně tonalitu značky...
Okurková sezóna: 7 možností, jak ji jako firma můžete využít
Okurková sezóna začíná. Pro velkou část podnikatelů přichází s létem útlum v online provozu a nakupování. Pokud nejste majitel hotelu v turistickém letovisku, možná je načase popřát vám zasloužený odpočinek. Jestli jste se ale při karanténě nedobrovolně „naodpočívali“ do foroty a zbyly vám ve firmě ochotné ruce...
Jak zvýšit tržby po karanténě?
Propad tržby, pokles objednávek, nutnost přizpůsobit se. Bohužel, drtivá většina podnikatelů toto reálně prožívá. Co s tím? Bojovat, makat, nevzdávat se. Posílit online a být vidět. Přinášíme několik konkrétních marketingových tipů a strategických rad pro restart po karanténě...
Persony: Jak správně vybudovat značku 1/3
Kdyby husité žili dnes, v době tržního hospodářství, nejspíš by se neptali: „Kdož jsú boží bojovníci“. I ze spaní by je budila mantra dnešních podnikatelů: „Kdo jsou naši zákazníci“. Pojďme si na ni zkusit odpovědět v 1.dílu naší série „Jak správně vybudovat značku“...
Konkurence: 5 věcí, které vás naučí
Představte si závod v běhu na atletickém stadionu. Sebe jako běžce. Abyste běželi na svůj osobní rekord, potřebujete, aby vám dýchal někdo na záda. Nebo ještě lépe, aby někdo udával to šílené tempo a časem se unavil. Konkurence je inspirace. V online marketingu to platí dvojnásob...
Slogan pro vaši značku? Jdeme na to!
Reklamní heslo, slogan nebo claim. Představte si, že se balíte na rok do příručního zavazadla. Před podobně nesnadným úkolem stojíte, když se budete do krátkého textu snažit dostat vše, co je třeba. Přesto se to vyplatí, protože právě slogan je často to jediné...
Instagram: 5 + 1 rada, jak získat followers
Čím více followers, tím větší král Instagramu. To v roce 2020 dávno neplatí. Zapomeňte na zběsilé nahánění počtu sledujících svého profilu. Je tedy lepší mít 100 věrných anebo 1000 nevěrných uctívačů?
Jak být trendy značka na sociálních sítích
Přinášíme seznam největších trendů na sociálních sítích. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn a dokonce i TicToc. To jsou ty nejznámější platformy, které využívají firmy, aby se spojili se svými zákazníky. A jak jste na tom vy? Využíváte aktuální trendy pro zviditelnění vaší značky?
Trendy v online designu
Jak se zalíbit oku, pozorujícímu váš web, e-shop nebo reklamu v online prostředí? Potřeba zaujmout a odlišit se tu bude už navždy. Současně každému se líbí něco jiného. Co tedy s tím? Mohou vám pomoci trendy v designu. Vybrali jsme pro vás online-design trendy.
E-shop po Vánocích? 7 tipů pro využití příležitosti!
Za pár týdnů bude po všem. Alespoň, co se Vánoc 2020 týče. Co všechno je potřeba udělat po Vánocích, abyste si ušetřili práci na příští rok a zároveň neztratili prosincový drive? Přinášíme vám 7 tipů, jak elegantně naskočíte na povánoční prodejní vlnu.
Máte e-shop? Přinášíme 5 tipů pro předvánoční prodej
Vánoční nákupy neklepou, ale už přímo mlátí do dveří. Tedy minimálně z pohledu e-shopu. Až čas ukáže, jak moc budou letošní Vánoce online, ale situace zatím víc než nahrává nákupům po internetu. Máme pro vás 5 tipů, jak můžete jako e-shop zvýšit šance, že lidé nakoupí vánoční dárky právě u vás.
Slogan pro vaši značku? Odhalte úspěšný kreativní proces!
Reklamní heslo, slogan nebo claim. Pár slov, do kterých musíte dostat doslova všechno. Vymyslet skvělý prodejní slogan je královskou disciplínou copywritingu. S našimi tipy a postupy to zvládnete i vy.
Checklist v praxi: Co zkontrolovat na nově postaveném webu
O tom, že milujeme checklisty a hojně je používáme při své práci, jsme se rozepsali nedávno. Dnes se s vámi podělíme o vzor jednoho našeho checklistu, jedná se současně o prvních 20 bodů, které je nutné splnit, když kontrolujete nově postavený web...
Odebírejte články
Sledujte Your Hero blog a nepropásněte novinky z marketingu. Jednou za čas pošleme upozornění na nový článek.