Blog Your Hero
Checklist – tenhle life hack budete milovat
S pojmem checklist jste se nejspíš setkali. Je to vlastně sofistikovaný kontrolní seznam, který nás má provést systémem jednotlivých kroků vedoucích ke zdárnému konci. Ušetří vám čas, ale má i nesporně dalších výhod...
Tonalita: Jak správně vybudovat značku 2/3
V prvním dílu série „Jak správně vybudovat značku“, jsme se věnovali personám představujícím zákazníky. Dnes se budeme věnovat tomu, jak komunikovat se zákazníky, aby nám chtěli věnovat svou pozornost. Jak zvolit správně tonalitu značky...
Okurková sezóna: 7 možností, jak ji jako firma můžete využít
Okurková sezóna začíná. Pro velkou část podnikatelů přichází s létem útlum v online provozu a nakupování. Pokud nejste majitel hotelu v turistickém letovisku, možná je načase popřát vám zasloužený odpočinek. Jestli jste se ale při karanténě nedobrovolně „naodpočívali“ do foroty a zbyly vám ve firmě ochotné ruce...
Jak zvýšit tržby po karanténě?
Propad tržby, pokles objednávek, nutnost přizpůsobit se. Bohužel, drtivá většina podnikatelů toto reálně prožívá. Co s tím? Bojovat, makat, nevzdávat se. Posílit online a být vidět. Přinášíme několik konkrétních marketingových tipů a strategických rad pro restart po karanténě...
Persony: Jak správně vybudovat značku 1/3
Kdyby husité žili dnes, v době tržního hospodářství, nejspíš by se neptali: „Kdož jsú boží bojovníci“. I ze spaní by je budila mantra dnešních podnikatelů: „Kdo jsou naši zákazníci“. Pojďme si na ni zkusit odpovědět v 1.dílu naší série „Jak správně vybudovat značku“...
Konkurence: 5 věcí, které vás naučí
Představte si závod v běhu na atletickém stadionu. Sebe jako běžce. Abyste běželi na svůj osobní rekord, potřebujete, aby vám dýchal někdo na záda. Nebo ještě lépe, aby někdo udával to šílené tempo a časem se unavil. Konkurence je inspirace. V online marketingu to platí dvojnásob...
Odebírejte články
Sledujte Your Hero blog a nepropásněte novinky z marketingu. Jednou za čas pošleme upozornění na nový článek.